Varför..

Varför ser här alltid ut som kaos här hemma. Jag orkar inte hålla efter och springa och plocka efter 5 personer + mig själv. Hoppas på att få lite ork i kväll och rymma upp en del så att jag slipper ta allt i morgon. Vill köpa en griffeltavla eller något liknande så att jag kan fördela lite här hemma.
Har inte blivit något bakande nu i veckan för jag har varit så trött när jag har kommit hem men men brukar inte vara svårt att få lust att baka.
Funderar på om jag skall försöka åka iväg i morgon så jag kan klippa mig.Skulle verkligen behövas.

Då är det bestämt att vi skall ha studentfesten för Jasmin här hemma. Blir kanske lite trångt men det skall nog gå bra tror jag . Då blir det till att börja förbereda lite i veckan vad som skall inhandlas o dylikt:-)
Det ser jag fram mot , gillar att planera o införskaffa.

Har faktiskt köpt 2 blommor idag som jag ska plantera i vår lilla trädgård.

Fortfarande inget besked angående skolan men det borde komma snart. Fast så länge jag inte fått något negativt besked finns ju hoppet kvar:-)
Kram Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0