Lördagsmys

Har provat den nya Proviva`n idag med blodapelsin. Kan bara säga att den kommer jag definitivt köpa igen. Det kommer definitivt att bli en ny favorit här hemma. Den var supergod:-)
Snart skall vi iväg och handla lite, har lite på min lista som behöver handlas hem. Är jätteglad för jag fick en inbjudan till den nya bakningssiten. Så nu blir det till att baka, fota och lägga upp lite.
Har varit hemma hos mamma idag och lånat hennes kokbok(tror den är från 40-talet) och där är jättemycket i den. Så när jag handlat och kommit hem igen så ska jag öppna den så jag kan få lite inspiration.
Hennes kokbok är förresten mycket bättre än någon av alla de kokböcker/bakningsböcker som jag har.
Kramar Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0