Dounats


Hampus fick bestämma vad jag skulle baka idag och han ville ha dounats.
De fick ju inte riktigt samma form som när man köper och jag blev klar ganska sent med dem så det blev bara kanel och socker ovanpå. Smaken var det inget fel på. Supergoda!
Hmm kanske jag skulle ta och prova göra äpplemunkar också för jag har ju järn till det(mammas gamla) fast jag har aldrig blivit färdig att prova det.
Synd att klockan är så mycket för jag känner att jag är på bakningshumör idag:-)
Många kramar
Ulrika

Kommentarer
Postat av: Mikaela

det skulle jag vilja baka, undra om det är svårt :)

2010-05-16 @ 09:43:38
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: ulrika

Det är jättelätt att göra:-)

2010-05-16 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0