Äntligen snart fredag

Idag har jag varit jättetrött, kanske inte konstigt eftersom jag bara sover mellan 4-6 timmar per natt. Men i vilket fall som helst så har tiden på jobb gått jättesnabbt idag .
Antagiligen beror det på att jag har fått köra truck idag , något som jag inte gjort på jättelänge och det ska jag göra i morgon också.
Väntar fortfarande svar på min ansökan till skolan , så än finns hoppet kvar.

Hade en rolig diskussion med dottern igår om ägg, skrattar fortfarande när jag tänker på det.

Just nu är det kaos här hemma, måste ha gått en ångvält fram här medan jag var på jobbet . Tyvärr finns inte orken för att städa och tjata om hjälp här hemma idag så jag har bestämt att jag helt enkelt bara tar det värsta idag.
Hoppas att det blir jag som vinner formar och tårtbrickor för det är precis vad jag skulle behöva.
Nej får väl ta itu med det värsta här hemma.
Många kramar
Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0