Lördagsmys

Hann inte med något direkt fredagsmys igår då dagen innnehöll städning o bakning. Bakade petit choux(rättstavat?med egengjord vaniljkräm i, cheesecake . I morse skulle jag sätta in muffinsen i ugnen som skulle varit choklad muffins med dumlefluff men som istället blev kladdkakemuffins med dumlefluff då en liten buse här hemma ändrat gradantalet på ugnen till 75grader. Men konstigt nog blev de dessa som blev mest uppskattade.
Givetvis fanns de köpta Ballerina kladdkaka med på bordet och de som blev kvar har jag gömt(hoppas ingen hittar dem.)
Till nästa helgen ska jag köpa mitt favoritte Chai Mansala som är slut här hemma. Om någon vet nogot gott chaite som man kan köpa online får de gärna tipsa mig
Nä nu får jag väl plocka fram lite godis till de små.
Kram Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0