Fina saker att vinna!

Påskägget skulle egentligen varit i mitten men för tillfället har jag en ettrig 7åring som står o tjatar om att han vill spela. Dessa fina saker kan du vinna hos http://www.lillakolonistugan.blogspot.com/ . Själv hoppas jag på att jag vinner setet i mitten för bakning är ju ett av mina stora intressen.

Antingen idag eller i morgon blir det till att baka kanel o vaniljbullar, är ju helt tomt i frysen. Fast jag får nog börja med att frosta av frysen först, blir ju så mycket is när barnen öppnar o stänger typ 25 gånger om dagen.(o inte blir där mer i den än där var första gången de öppnade).
Funderar på om jag orkar lägga ut lite på tradera igen. Är ju en massa jobb med det . Har en del grejor framför mig denna veckan som kommer, fast det skriver jag om efter jag senare.
Många kramar Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0