Tisdag.. snart mitten på veckan

Uppkopplingen har strulat så jag har inte kunnat blogga, typiskt när jag väl har lite att blogga om.
I söndags var dotterns faster här och hälsade. Världens underbaraste människa.
Gjorde muffins  och hade även Ballerina  kladdkaka( jag köper inte ofta kakor men dessa tror jag att jag blivit beroende av). Hmm brukar gömma dem för annars är de slut när jag  tittar bort.


Känns som jag har mycket på g för tillfället, skulle behöva lite mer tid bara. Har bestämt mig för att jag ska söka in till skolan. Byrån jag håller på att göra vid är snart redo att målas. I helgen ska jag köpa knoppar till den, vet precis vilka jag ska ha.
Kram Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0