Ny kokbok

Lyssnade på radiokanalen the voice i morse. Leila Lindholm var där och presenterade sin nya bok One more slice , som om jag förstod det rätt var en fortsättning på A piece of cake..
Den kommer jag att sätta upp på min önskelista för jag skulle vilja ha den.
Har precis beställt  Underbart är gott-klassiska kakor Flickorna Lundgren.
Igår skulle Hampus hjälpa mig göra små chokladmördegskakor, medan han blandade ihop degen passade jag på att tvätta. Hade på känn att jag glömt något och när jag tog ut o smakade kakorna märktes det direkt att sockret fattades!!
Ja ja får baka lite nytt i helgen när man är lite mer utvilad än vad jag är för tillfället, sover ungefär mellan 4-6 timmar per natt och det märks att det är på tok för lite för mig..
Har inte fått besked på utbildningen jag sökt än så hoppet finns fortarande kvar.
Kramar Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0