Shopping

Idag har jag fyndat lite till hemmet. Ska fota imorgon.
Har en snäll granne som gav mig 2 små barnstolar , så nu har Kevin stolar till sitt lilla bord. Det enda är att de är blå, så jag ska måla dem vita eftersom bordet som jag har är vitt.
Haft en mysig hemmakväll ikväll och har fått både tvättat och ganska upprymt här . Har lite kvar till imorgon.

Det blir till att handla lite i morgon så att jag kan baka. Hoppas vädret blir bättre. Under hela dagen har solen varit framme. Visst har det varit blåsigt men nu ikväll har det regnat.
Är sugen på att gå på loppis eller auktion nu i helgen. Hade varit kul om jag haft någon att gå med för mannen är totalt ointresserad(han tycker väl mest att jag samlar på mig en massa skräp).
Kramar Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0