Var är regnet?

Jag är sugen på att baka, hade varit sköönt om det regnat lite för det blir ju så varmt inne annars. Fast det är ju bra att det är fint väder när jag har semester.
Gjorde glass med blåbär och fläder häromdagen. Hittade recept hos Söta saker, fast det var med jordgubbar och fläder. Eftersom jag bara hade blåbär hemma använde jag det istället. Jättegod blev den. Ska göra en omgång till nån dag, måste bara ut o plocka lite mera fläderblommor nu i dagarna innan de är borta.

Är så sugen på att baka, ,måste shoppa hem lite så jag har lite att använda:-) . Alltid bra att ha något antingen i frysen eller saker hemma så man kan baka om det mot förmodan skulle komma någon.
Nej nu ska jag gå ut o leta llite fläder tror jag.



Många kramar Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0